دانلود کامل مستند مردمان آخرالزمان
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
دانلود کامل مستند مردمان آخرالزمان

« دانلود کامل مستند مردمان آخرالزمان »

کاری از گروه مستند سازی نشانه

مستند مردمان آخرالزمان،کاری از گروه مستند نشانه است که در حقیقت هدف آن نشان دادن جهان امروز و توطئه ها و تهاجماتی است که در جهان اتفاق افتاده و خواهد افتاد. زندگی مردمانی که ممکن است در جبهه ی جنگ های نرم باشد بی آن که خود بدانند.

 

قسمت اول

قسمت اول این مستند را کوتاه ساختیم تا شما دوستان پیشنهاد دهید که قسمت های بعدی را در چه زمینه ای بسازیم به عنوان مثال برخی از قسمت ها درباره ی تهاجمات در بازی ها و فیلم ها و کارتون هاست که در دست ساخت است . 

زمان کلیپ : 00:02:27
حجم فایل دانلود : 14.06 مگابایت
فرمت کلیپ : Wmv
کیفیت : خوب

دانلود

 

قسمت دوم

یکی از شاخصه های این قسمت که اعتبار خاصی به آن میدهد مصاحبه ی اختصاصی با علی اکبر رائفی پور است . در این این قسمت به تبیین پوشاک جامعه پرداختیم و هدف این بود که دریابیم چرا در حال فراموشی سنت ها و ارزش های اسلامی - ایرانی خود هستیم و آیا این حرکت یک تهاجم نرم از سوی دشمن است ؟ 

زمان کلیپ : 00:20:26
فرمت کلیپ : Wmv
کیفیت : خوب

دانلود

قسمت سوم

در این قسمت به بررسی موسیقی و تهاجم در آن پرداخته ایم که در دو حوزه تهاجم علیه جسم و تهاجم علیه ذهن خلاصه میشود . افرادی که در این قسمت حضور دارند : استاد علی اکبر رائفی پور، مهرداد حیدری (آهنگساز)، یکی از متخصصین اعصاب و روان و یک فروشنده لوازم موسیقی.

زمان کلیپ :  00:32:52 = قسمت سوم (33 دقیقه)
فرمت کلیپ : Wmv
کیفیت : خوب

دانلود

 

قسمت چهارم - بخش اول

در این قسمت به مسئله تهاجم نرم و رسانه های تصویری پرداختیم که به علت گستردگی مطلب قسمت چهارم را به دو بخش تقسیم کردیم .

مسائلی که در قسمت چهارم بررسی میشود عبارت است از تهاجم شبکه های خبری، فیلم های مستند، سریال ها ، فیلم های سینمایی، بازی های ویدئویی و کارتون هاست . که در بخش اول فیلم های مستند، سریال ها شبکه های خبری و بخشی از فیلم های سینمایی مورد بررسی قرار می گیرد

زمان کلیپ :  00:31:49
فرمت کلیپ : Wmv
کیفیت :  خوب

دانلود

قسمت چهارم - بخش دوم

که در بخش دوم فیلم های سینمایی غیر ایرانی ، بازی های ویدئویی، کارتون ها و فیلم های مربوط به کودکان و فناوری و اینترنت مورد بررسی قرار گرفت . کارشناسان این قسمت : مهدی حق وردی (کارشناس بازی های ویدئویی ) ، سهیل کریمی (مستند ساز ) . عباسعلی محمد آبادی (کارشناس امنیت شبکه ) .

زمان کلیپ :  00:57:21
فرمت کلیپ : Wmv
کیفیت :  خوب

دانلود

 

پایان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: