مسجد الاقصی تخریب شد !
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
مسجد الاقصی تخریب شد !

مسجد الاقصی تخریب شد !  www.antimasonic.blogfa.com

 


 

مسجد الاقصی تخریب شد !

این تصویر خبری است که این روزه ها از وبسایت ها، وبلاگ ها و فروم های کشور های منطقه منتشر می شود تا شاید قبل از این واقعه ی دردناک بیداری مسلمین را در پیش داشته باشد و یا شاید اینکه این کار اقدامی هماهنگ شده برای در خطر نشان دادن مسجد مقدس باشد تا احساسات مسلمانان را تحریک کنند و شاید تشدید قهرمان سازی ملک عبدالله را در آینده درپیش داشته باشد!

همچنین برخی از سخنرانی های سران عرب مبنی بر این که مسئله ی فلسطین یک مسئله ی عربی است و دیگران (ایران) حق دخالت در آن ندارند را بسیار به زبان می آورند.

در حقیقت آنها با عربی خواندن این مشکلات و با دلسوز نشان دادن خود در قبال مسئله ی فلسطین می خواهند تاثیر گذاری ایران در تضعیف روزافزون رژیم صهیونیستی را کمتر کنند و یا از بین ببرند تا رژیم اشغالگر راحت تر و بدون مزاحمت بتواند اهداف پلید آینده را به اجرا درآورد.

سوال اینجاست که آیا سکوت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای ، بعد از تحرکاتی که در قبال مسجد الاقصی به وجود آمده است، خبر از فتنه ی بزرگی که در حال اجرا شدن است را می دهد ؟

چرا این روزها تا این اندازه سران عرب و رسانه هایشان از در خطر بودن مسجد الاقصی سخن می گویند ؟!

عجیب تر آنکه رسانه های رژیم صهیونیستی به صراحت از تخریب مسجد الاقصی سخن می گویند تصاویری را مرتبط با این موضوع منتشر می کنند !!

رسانه های اسرائیل

( تصویری که بار ها از رسانه های رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشته شد )

چرا رژیم اشغالگر قدس اصرار بر تحریک احساسات مسلمانان دارد ؟ در حالی که به ظاهر این موضوع به ضرر او منجر خواهد شد ؟!

 

در حقیقت در این روزها بسیار از وبسایت ها و روزنامه های وابسته به سران عرب ، آنقدر که از نگرانی خود برای تخریب مسجدالقصی سخن می گویند ؛ در جنگ ۳۳ روزه ی لبنان و جنگ ۲۲ روزه ی غزه ، نگران آن کودکان آغشته به خون نبوده اند !

آیا یک مسجد مهمتر است یا زنان و کودکانی که در اواخر سال ۲۰۰۸ به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده اند و حتی یکی از سران عرب حتی اخم هم نکرد ! تا جایی که مقام معظم رهبری آن پیام تاریخی خود را در مورد "سران خائن عرب" بیان نمودند.

 

 

 

 

 

 

چرا آن روزها که زنان و کودکان لبنانی و فلسطینی ، فریاد کمک سر می دادند، برخی از سران عرب دهان خود را بسته نگه داشتند و حتی به ظاهر هم که شده چهره ی یک انسان مصیبت زده را به خود نگرفته اند. حتی با گستاخی غیر قابل وصفی به دفاع از یهودی نشینانِ سرزمین های اشغالی هم پرداختند !

حالا چطور شده که برای در خطر قرار بودن مسجد الاقصی زبان باز کرده اند و حتی طرف صهیونیستی را هم تهدید به جنگ می کنند !!

 

پادشاه اردن: اسرائیل با اقدامات خود در قدس، با دم شیر بازی می کند

 

"پادشاه اردن تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با اقدامات خود در قدس، در واقع با دم شیر بازی می کند و باعث می شود تا روابط سرد میان امان و تل آویو، قطع شود.

ملک عبدالله که در جمع روسای تحریر روزنامه های اردنی حاضر شده بود، تصریح کرد: “ادامه تجاوزات تل آویو به قدس، اوضاع منطقه را به سمت انفجار پیش می برد. اسرائیل باید دقیقا مشخص کند که دنبال صلح است یا جنگ.”

این مقام اردنی در ادامه افزود: “در تمامی نشست هایی که با مسئولان اسرائیلی، آمریکایی و بین المللی داشتیم نسبت به تداوم تجاوزات به قدس و مسجدالاقصی هشدار دادیم و تاکید کردیم که این امر می تواند باعث برافروخته شدن آتش جنگ در منطقه می شود.”

وی خاطرنشان ساخت: “اقدامات اسرائیل روابط سرد موجود میان امان و تل آویو را تهدید می کند ؛ چرا که این اقدامات مانعی در راه رسیدن ملت فلسطین به حقوق خود و تحقق صلح است و می تواند شعله جنگ را در منطقه بیافروزد.”‌

وی همچنین با رد موضوع ایجاد یک کشور کنفدرالی اردنی ـ‌ فلسطینی که از سوی صهیونیست ها مطرح شده است، مخالفت کرد و ابراز داشت: “هیچ احدی نمی تواند این امر را به ما تحمیل کند. ضمنا کسانی که از چنین توهماتی صحبت می کنند، در واقع از یک امر غیر ممکن صحبت می نمایند. فلسطینی ها می خواهند یک کشور مستقل در خاک خود تشکیل دهند و صد البته که ملت اردن با قدرت تمام از این حق آنان دفاع می کند. اجازه نمی دهیم که رژیم صهیونیستی مشکلات خود را با خلق مشکل برای ما حل کند. مسئله تشکیل کشور کنفدرالی به هیچ وجه جای بحث ندارد.” (۱)

 

بیان صریح امام خامنه ای در مورد مسئله ی قدس

 

 

 

رهبر انقلاب اسلامی، امتحان بسیار بد اکثر دولتهای عرب را در جنگ 22 روزه غزه یادآور شدند و افزودند: این دولتها موضوع فلسطین را مسئله ای عربی می خواندند اما آنگاه که پای کمک به فلسطینی ها پیش آمد حتی بر این اساس هم عمل نکردند و برادران عرب فلسطینی خود را در مقابل دشمن و حامیانش تنها گذاشتند و این عملکرد، در تاریخ ثبت خواهد شد. (۲)

 

رفتار عجیب برخی از سران عرب در قبال رژیم صهیونیستی و فلسطین و از همه مهمتر سکوت بی سابقه ی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در قبال این نوع تحریکاتی که در مورد مسجد الاقصی نشان داده می شود ، خبر از فتنه ی بزرگی که در حال اجرا شدن است را می رساند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: