هشيار باشيد! چون ماسون هاي ايراني فعال تر شدند!
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
هشيار باشيد! چون ماسون هاي ايراني فعال تر شدند!
بسم الله الرحمن الرحيم

دوستان گرامی این هم منفذ جدیدی که فراماسون ها بر تکیه بر اعتقادات خودمان می خواهند بر ما غلبه کنند با فراماسونری اسلامی
«ماسون‌های ایران فعالیتشان زیاد‌تر شده و حتی سایت‌های فارسی ساخته‌اند و در پرطرفدار‌ترین انجمن‌ها، سایت‌های خود را تبلیغ می‌کنند!. هدف اینان مقابله با ظهور امام مهدی است.»

مقالاتی به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده، اهمیت ندارد «منجی‌های دروغین» چه ملیت و زبانی دارند، مهم این است که همگی توسط «فرماسونری‌ها» معرفی می‌شند.
(برای مثال در سایتی به ظاهر اسلامی نماد فراماسونری «چشم جهان بین» را «الله» معرفی می‌کنند و یا به هرم معروف ماسونی می‌گویند هرم هستی!)

تصویر سایت فراماسونری به زبان فارسی!
تصویر سایت فراماسونری به زبان فارسی!
به علامتی که بالای سایت هست توجه کنید ، شاید فکر کنید این «ستاره ی داوود» است و مخصوص «دین یهودیت» ، ولی نماد یهود نیست و یک نماد تکامل یافته است و از اسامی اسلامی سواستفاده شده است.
نشانه «فراماسونری» که زیرکانه با «ستاره ی داوود» و اسامی اسلامی استتار شده

نماد «فراماسونری» با کمی تغییر


اهداف سایت های فراماسونری فارسی:
معرفی اشخاصی به عنوان امام زمان برای فریب مسلمانان
تزریق خرافات و اطلاعات غلط در ارتباط با ظهور به جامعه
ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی
نا امید کردن مسلمانان با ظهور منجی های دروغین و در نتیجه کافر شدن منتظران مهدی


پیامبر اسلام می‌فرماید:
قیامت ‏برپا نمی‌شود، تا وقتی که مهدی از فرزندانم قیام کند و مهدی قیام نمی‌کند، تا وقتی که «شصت دروغگو» خروج کنند.


خر دجال کیست؟
دجال خری دارد که از لحاظ شکل و هیئت از خودش عجیبتر می باشد. نام خر دجال را که به رنگ پوست پلنگ است حساسه نوشته اند. چهار دست و پایش تا زانو سیاه و از زانو به پایین سفید است.
خر دجال به قدری بزرگ است که فاصله میان دو گوشش یک میل است؛ و با هر گام که بر می دارد ثلث فرسخ راه طی می کند. خاصیت عجیب خر دجال این است که مردمان پشگلش را نقل و نبات می پندارند و چون آن را به دهان می گذارند متوجه می شوند که پشگل است.
دیگر آنکه از هر تار موی بدنش نغمه و آوازی شنیده می شود و نغمات مزبور چنان مردم را فریفته می کند که با ازدحام و هنگامه عجیبی به دنبال خر دجال راه می افتند.


دجال کیست؟
یکی از علائم ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که در برخی روایات از علائم حتمی شمرده شده ، خروج شخصی به نام «دجال» است . او یک طاغوت بسیار حیله گر است و عده بسیاری را با خود همراه می کند.



خصوصیات فردی او :
حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) می فرماید: «او چشم راست ندارد ، و چشم دیگرش در پیشانی اوست ، و مانند ستاره صبح می درخشد، چیزی در چشم اوست که گویی آمیخته به خون است. وی در یک قحطی سختی می آید ، و بر الاغ سفیدی سوار است»
در صحیح مسلم در کلام رسول خدا (صلّي اللَّه عليه و آله و سلّم) دجال چنین توصیف شده است:«او مردی چاق، سرخ روی ، با موی سر مجعد و اعور (چپ چشم) است ،چشمش همچون دانه انگوری است که بر روی آب قرار گرفته باشد»



عقیده او :
امیرالمؤمنین(علیه السلام) می فرماید: «او با صدای بلندی فریاد می زند که بین مشرق و مغرب ، صدایش را جن و انس و شیطان می شنوند (ممکن است این عمل به وسیله رسانه های موجود از قبیل ماهواره ، اینترنت و شبکه های رادیویی صورت بگیرد) و می گوید: ای دوستان من! به سوی من آیید. من هستم کسی که آفریده است؟ پس استوار ساخته و مقرر کرده و هدایت نموده است. (و مردم را به شرک فرا می خواند) و می گوید (انا ربکم الاعلی یعنی: من پروردگار برتر شما هستم).



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها: